top of page

REGULAMIN DZIAŁANIA I ŚWIADCZENIA US ŁUG PRZEZ MERDU -MERDU PAULINA KUŹMIŃŚKA

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa warunki korzystania z usług hotelu "Merdu-Merdu" (dalej w treści placówka), mieszczącej się w Nowej Ma łej Wsi 21, 05 -155 Leoncin, NIP 5222899937.

  2. Regulamin określa w szczególności:

    • zasady przyjęcia, pobytu i opuszczenia przez zwierzę hotelu;

    • cennik us ług;

    • procedury reklamacji;

    • prawo Powierzającego do odstąpienia od umowy. 

  1. Definicje:

    • Placówka – Paulina Kuźmińska prowadząca działalnoś ć gospodarczą pod firmą Merdu - Merdu Paulina Kuźmińska, z siedzibą w w Nowej Małej Wsi 21, 05 -155 Leoncin, NIP 5222899937;

    • Powierzający – właściciel powierzanego pod opiekę zwierzęcia lub osoba nie będąca właścicielem zwierzęcia mająca pełne prawo do oddania zwierzęcia pod opiekę Placówki udzielone mu przez Właściciela zwierzęcia;

    • Opiekun – osoba, która w imieniu Placówki zajmuje się powierzonymi pod opiekę

    • zwierzętami;

    • Zwierzę – pies lub kot. 

  1. Opieka nad zwierzętami odbywa się na podstawie umowy powierzenia pod opiekę („Umowa powierzenie zwierzęcia pod opiekę”) oraz wywiadu i wypełnionego formularza zgłoszeniowego („Formularz zgłoszeniowy”).

  2. W celu rezerwacji opieki dla zwierzęcia Powierzający wysyła zgłoszenia na e -mail kontakt@merdu merdu.pl zawierające: termin opieki oraz Formularz zgłoszeniowy.

  3. Potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez Placówkę jest odesłanie na e -mail Powierzającego oferty dotyczącą opieki nad zwierzęciem, w tym: opłat i zasad funkcjonowania Placówki. Brak oferty Placówki jest równoznaczny z nie przyjęciem zamówienia do realizacji. Wszelkie wątpliwości powinny być wyjaśniane elektroniczne poprzez skontaktowanie si ę z Placówką pod adresem e-mail kontakt@merdu-merdu.pl

  4. Zamówień mo żna dokonywać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienie złożone po godzinie 16:00 w dni powszednie, w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane według kolejności zgłoszeń od godziny 10:00, następnego dnia roboczego.

  5. Realizacją opieki nad zwierzętami zajmuje się Placówka i/lub wyznaczone przez nią osoby – Opiekunowie, na co Powierzający wyrazi ł zgodę.

  6. Akceptacja regulaminu jest konieczna celem wykonania us ługi. Akceptacja regulaminu następuje poprzez jego podpisanie lub podpisanie oświadczenia zawartego w umówie („Umowa powierzenie zwierzęcia pod opiekę”) i oznacza jednocześnie potwierdzenie zapoznania się z jego postanowieniami, ich niekwestionowanie i zaakceptowanie w cało ści.

  7. Poprzez podpisanie regulaminu właściciel oświadcza, że jego zwierzę spełnia warunki określone w regulaminie.

  8. Wszelkie certyfikaty potwierdzające kwalifikacje Placówki i Opiekunów są możliwe do wglądu w siedzibie hotelu (ukończenie studiów podyplomowych, kurs trenerski, kurs pierwszej pomocy psom, dyplomy z seminariów itp.)

§ 2 ZOBOWIĄZANIA PLACÓWKI I WŁAŚCICIELA

 

  1. Placówka zapewnia podopiecznym opiekę w trakcie pobytu i zobowiązuje się do dbania o bezpieczeństwo i komfort psychiczny oraz emocjonalny podopiecznego, zgodnie z najlepszą wiedzą opiekunów, doświadczeniem i aktualną wiedzą na temat psiego behawioru.

  2. Opieka nad zwierzętami wykonywana jest w siedzibie Placówki lub w miejscach wskazanych przez Placówkę jako miejsca przebywania powierzonego zwierzęcia podczas sprawowania nad nim opieki przez Placówkę i/lub Opiekunów.

  3. W łaściciel zobowiązany jest udzielić wszystkich, prawdziwych informacji o zwierzęciu.

  4. Podopiecznym zapewnia się stały dostęp do wody, wyżywienie produktami od właściciela, podawanymi wg jego wytycznych, zabawę zgodnie z wytycznymi właściciela, spacery oraz wybiegi. 

  5. W łaściciel ma obowiązek informować o wszelkich nietolerancjach pokarmowych zwierzęcia.

  6. Placówka będzie informować właściciela o wszelkich niepokojących zachowaniach i ewentualnych problemach zdrowotnych, które zauważą w trakcie pobytu zwierzęcia w placówce.

  7. Placówka nie przyjmuje pod opiekę:

    • zwierząt agresywnych w stosunku do ludzi,

    • zwierząt chorych na choroby zakaźne, wi rusowe, bakteryjne i/lub zapchlonych.

    • zwierząt bez wymaganych szczepień , nie odrobaczonych i bez zabezpieczeń przeciwko pasożytom zewnętrznym,

    • zwierząt z lękami separacyjnymi,

    • suk w ciąży,

    • Psów chorych na epilepsję.

Odpowiedzialność za konsekwencje zatajenia tej informacji spoczywa na właścicielu. 

  1. Placówka zapewnia zabawki dla zwierząt.

  2. Zwierzęta powinny posiadać własną obrożę lub szelki, ewentualnie kaganiec , a placówka nie ponosi odpowiedzialności za ich zgubienie lub zniszczenie.

  3. Placówka i Opiekunowie zobowiązuj ą się zadbać, by każde zwierzę było zdrowe i bezpieczne, jednakże: 

    • wskutek intensywnej zabawy zwierzęta mogą ulec zranieniom i urazom,

    • zwierzę może pozostawać pod wpływem silnego stresu związanego ze zmianą otoczenia, co mo że przyczynić się do choroby lub śmierci zwierzęcia,

    • zwierzęta mogą zranić siebie nawzajem,

 

a właściciel potwierdza, że jest tego świadomy i podejmuje ryzyko na własną odpowiedzialnoś ć i nie będzie z tego tytułu rościł pretensji wobec Placówki. 

  1. W łaściciel może zostawić własne zabawki zwierzęcia, jednakże placówka nie ponosi odpowiedzialności za ich zgubienie lub zniszczenie.

  2. W łaściciel zobowiązuje się pokryć szkody spowodowane przez jego zwierzę w wyposażeniu placówki. 

  3. Odpowiedzialność, także finansowa, za krzywdy wyrządzone przez zwierzę innym zwierzętom lub ludziom spoczywa na właścicielu.

  4. W przypadku zaistnienia potrzeby udzielenia nagłej pomocy weterynaryjnej zwierzęciu, koszty pokrywa właściciel na podstawie okazanego paragonu lub faktury VAT. Decyzję o udzieleniu pomocy w nagłych przypadkach podejmuje Placówka lub Opiekun. W pozostałych przypadkach udzielenie pomocy uzależnione będzie od zgody właściciela.

  5. Ze względu bezpieczeństwo zwierzę musi być wprowadzane i wyprowadzane z terenu placówki na smyczy

  6. Zwierzę musi być odrobaczone i zabezpieczone przeciw kleszczom i pchłom cały rok.

  7. Zwierzę musi być zaszczepione przeciwko wściekliźnie i chorobom zakaźnym.

  8. Zwierzę powinno mieć Chip.

  9. W łaściciel zobowiązany jest do okazania aktualnej ksi ążeczki zdrowia zwierzęcia (szczepienia, odrobaczenie).

  10. Placówka nie ponosi odpowiedzialności za alergie i powikłania, które nastąpiły po podaniu zwierzęciu nowych leków lub preparatów na pasożyty.

  11. Placówka ma prawo odmówić opieki w trakcie jej trwania, jeżeli na jaw wyjdzie choroba bądź problemy behawioralne (agresja do ludzi, lęki separacyjne). 

 

§ 3 DZIAŁANIE PLACÓWKI

  1. Przywóz zwierząt do placówki i odbiór zwierząt z placówki odbywa się w godzinach 7:00-7.30, 10:00-12:00 i 18.00-22:00 po wcześniejszym ustaleniu godziny przyjazdu. Zmiana powyższych godzin jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu oraz za uiszczeniem opłaty wynikającej z cennika. Potwierdzenie zmian następuje pisemnie lub w postaci wiadomości SMS na numer kontaktowy podany przez właściciela w umowie.

  2. Doba hotelowa w Placówce zaczyna się od 7.00 i trwa do 6.59  następnego dnia.

  3. W przypadku pobytu zwierzęcia na miesiąc lub dłużej ustala się kwotę za miesiąc lub cały ok res opieki nad zwierzęciem (okres rozliczeniowy).

  4. Nieodebranie zwierzęcia we wcześniej ustalonym terminie o wcześniej ustalonej godzinie skutkuje naliczeniem opłaty za następn ą dobę lub okres rozliczeniowy.

  5. Właściciel jest zobowiązany do wcześniejszego poinformowania Placówki o planowanej godzinie przyjazdu i odbioru zwierzęcia z Placówki. 

  6. Właściciel wraz ze zwierzęciem może wejść na teren placówki dopiero po wyraźnej zgodzie przedstawiciela Placówki lub Opiekuna.

  7. Właściciel zobowiązany jest do odwołania pobytu zwierzęcia w Placówce co najmniej 48h przed planowanym przyjazdem. Informacja taka przykazywana jest wiadomością e -mail. Nieodwołana wizyta podlega pełnej płatno ści. 

  8. W przypadku samowolnego przedłużenia pobytu zwierzęcia w Placówce, bez uprzedniego uzgodnienia z Placówką za pośrednictwem SMS lub e -mail, za każdą rozpoczętą godzin ę, dobę, miesiąc lub okres rozliczeniowy, Placówka nalicza opłaty w wysokości +100% ceny według opłaty zapisanej w umowie. 

  9. W przypadku skrócenia pobytu zwierzęcia w Placówce, uiszczona opłata nie ulega zwrotowi.

  10. Właściciel zobowiązany jest wskazać dane oraz numer kontaktowy osób upoważnionych do przyprowadzenia i odebrania zwierzęcia.

  11. Właściciel wyraża zgodę na kontaktowanie się przez Placówkę z osobami upoważnionymi do przyprowadzania i odbierania zwierzęcia, w przypadku braku kontaktu z właścicielem.

§ 4 PŁATNOŚCI 

  1. Płatność za pobyt zwierzęcia powyżej miesi ąca uiszczana jest gotówką, BLIKiem lub przelewem na konto placówki do 10 dnia każdego miesiąc na podstawie FV. Płatność następuje z góry.

  2. Rezerwacja miejsca następuje po wpłacie zadatku w wysokości 30% pełnej kwoty ustalonej przez Powierzającego i Placówkę w Umowie (w tym w okresie Bożonarodzeniowym ( 22 grudnia - 3 stycznia), Ferie Zimowe, Wielkanoc, Majówka, Boże Ciało, Wakacje (1 lipca -31 sierpnia), Wszystkich Świętych wymagana je st odpowiednio wcześniejsza (21 dni) rezerwacja miejsca oraz wpłata zadatku w wysokości 50% za cały planowany pobyt zwierzęcia w hotelu).

  3. W przypadku rezygnacji z rezerwacji:

  • zadatek podlega zwrotowi w pełnej kwocie, jeśli rezygnacja nastąpiła co najmniej 30 dni przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu,

  • zadatek podlega zwrotowi w wysokości 50 % wpłaconej kwoty w przypadku rezygnacji złożonej 29 do 15 dni przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu,

  • zadatek nie podlega zwrotowi, gdy rezygnacja nast ąpi 14 dn i (lub mniej) przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu.

  1. Placówka ma prawo odmówić przyjęcia zwierzęcia pod opiekę bez podania przyczyny.

 

§ 5 POZOSTAŁE

  1. Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922, z późn.) wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z us ługami, które zamówił w Placówce.

  2. W sprawach, których nie opisuje niniejszy regulamin, zastosowanie znajdują przepis y Kodeksu Cywilnego.

  3. W przypadku, gdy właściciel osobi ście lub poprzez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia z placówki w umówionym terminie i:

  • będzie zalegał z opłatą za pobyt zwierzęcia i inne zamówione w usługi powyżej 14 dni, 

  • nie skontaktuje się z placówką w terminie 7 dni od upływu umówionego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji,

  • nie będzie przyjmował rozmów telefonicznych od Placówki lub Opiekunów pod numerem telefonu, który podał przy zawieraniu umowy,

  • poda fałszywe bądź nieaktualne dane, uniemożliwiające kontakt ze sobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji,

 

to wystąpienie którejkolwiek z tych okoliczno ści równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Usta wy z 21.08.1997 r. o ochronie praw zwierząt (Dz. U. z 2017 r., poz. 1840, z pó źn. zm.), która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3) i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.

 

  1. W przypadku wystąpienia problemów wymienionych w §5 p.3, Placówka lub Opiekun może przekazać psa do schroniska lub pod opiekę organizacji prozwierzęcej, a Właściciel nie będzie z tego tytułu rościł pretensji wobec Placówki. 

Załącznik nr 1

CENNIK USŁUG

Doba hotelowa (1 pies):

Z własnym wyżywieniem

Z wyżywieniem na miejscu (sucha karma)

1-7 dni

90 zł/doba

100 zł/doba

8-14 dni

80 zł/doba

90 zł/doba

15-21 dni

70 zł/doba

80 zł/doba

21-31 dni

60 zł/doba

70 zł/doba

Powyżej 31 dni

Cena ustalana indywidualnie

Cena ustalana indywidualnie

Z własnym wyżywieniem

Z wyżywieniem na miejscu (sucha karma)

1-7 dni

160 zł/doba

180 zł/doba

8-14 dni

145 zł/doba

165 zł/doba

15-21 dni

130 zł/doba

150 zł/doba

21-31 dni

110 zł/doba

130 zł/doba

Powyżej 31 dni

Cena ustalana indywidualnie

Cena ustalana indywidualnie

Szkolenie psów:

 szkolenie indywidualne: 100 zł/h,

 szkolenia grupowe: cena uzależniona od kursu.

Konsultacja behawioralna:

 pierwsze spotkanie – 250 zł/2h,

 kolejne spotkania – 100 zł/h.

  •  

Zwierzom:

 badanie pacjenta – 70 zł,

 masaż – 50 zł/1 zwierzę od tego samego właściciela, 40 zł/2 i więcej zwierząt od tego samego właściciela,

 bieżna – 20 zł/do 15 min, 30 zł/powyżej 15 min,

 psi fitness – 30 zł/h,

 układanie planu treningowego – 50 zł,

konsultacje do ułożonego planu treningowego – 20 zł,

 pakiety – ceny ustalane indywidualnie w zależności od potrzeb pacjenta

o pies sportowy,

o pies na emeryturze,

o puppy power (zajęcia dla szczeniąt do 6 miesiąca),

o młodzież (zajęcia dla psów w wieku 6 -24 miesiące).

Załącznik nr 2

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

WZÓR POUCZENIA O ODST ĄPIENIU OD UMOWY

 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Opiekuna Merdu-Merdu Paulina Kuźmińska, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą Paulina Kuźmińska, Merdu - Merdu Paulina Kuźmińska, z siedzibą firmy w Nowej Małej Wsi 21, 05-155 Leoncin, lub pocztą elektroniczną na adres kontakt@merdu-merdu.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Pa ństwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Załącznik nr 3

FORMULARZ ODST ĄPIENIA OD UMOWY

 

Miejscowoś ć, data ..................................

Paulina Kuźmińska

Merdu-Merdu Paulina Kuźmińska

Nowa Mała Wieś 21

05-155 Leoncin

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

Oświadczam, że odstępuję od umowy (należy wpisać numer umowy) ………………………… zwartej w dniu …………………………

Proszę o zwrot kwoty ………………… (słownie:.………….………………………………………)

na konto nr ………………………………………………………………………………

 

 ………………………………………… Podpis konsumenta

bottom of page